Need sõidukid võimaldavad hooldusbrigaadi koos tööriistade ja materjalidega transportida raudteeobjektile kas siis maanteid mööda või raudteeliine kasutades. Parema läbivuse tagamiseks on valitud 4×4 veoskeem. Raskemate tööriistade ja materjalide transportimiseks on sõidukid varustatud hüdrotõstukiga, millel tõstejõudu kuni 300 kg. Lisaks kuuekohalisele meeskonnakabiinile on sõiduki tagaosas suletav materjalide veokast ja külgedel multifunktsionaalsed kapid tööriistadele ja väiketarvikutele. Hüdrauliliste tööriistade käitamiseks on transmissioonilt käitatav hüdraulika- väljavõte tootlikusega 48 l/m ja survega 140 bar. Raudteetelikud on hüdrauliliselt juhitavad ja raudteele seadmiseks on abiks 3 videokaamerat. Kui vana süsteemi puhul teenindas 21 meheline brigaad u. 40 km raudteed, siis nende autode kasutuselevõtuga optimeeriti brigaad 5 meheni ning hooldatava raudteelõigu pikkus kasvas 120 kilomeetrini!
Mudeli aasta | 2015 |
Mudel | F450 |
Mark | FORD |
Mootor | 6,7 DIESEL |
Veoskeem | 4X4 |
Istekohti | 6 |
Rööpa laius – mm | 1520/1524 |
Registrimass – kg | 7500 |
Kandejõud – kg | 2000 |
Kraana tõstejõud – kg | 1000 |
Kaubaruum – mm | 2500*1200 |
Hüdraulika L/M – PSI | 50/140 |